Morsdag

Gratulerer med morsdagen, alle skjønne mammaer der ute 🙂

Her startet dagen 05.00, fordi eldstejenta skulle rekke å lage kaffe til meg før hun skulle på cup halv ni… Jeg håndterte ikke den vekkingen særlig bra…

Far i huset er på hyttetur med kompiser, og vi jentene benyttet anledningen til å shoppe litt i går. Jeg kjøpte et par grå skinnstøvletter på salg. For noen uker siden kjøpte jeg et par høye, svarte skinnstøvletter på salg 🙂 Det er blitt en januar/februar-tradisjon. Skinnstøvletter er så dyre, men når det er 60 og 70 % avslag er det bare å handle! En liten valentingave til Einar ble også med hjem fra byen 🙂

Jeg bestilte også sjokoladeformer i går! Sjokoladeformer er ganske dyre, men jeg gikk inn på ebay og søkte på isbitformer av silikon. Formene kostet under 3 dollar per stykk. En lignende sjokoladeform kostet 25 dollar… Jeg tror jeg handlet fem former, og med frakt kom det på 155 kroner. Jeg skal rope ut hvordan de funker når de er ankommet og utprøvd!

Jeg har jo storkost meg med sjokoladeplata mi i helgen, men jeg synes den blir for liten… Jeg gjetter på at den veier rundt 150 gram med fyll, men jeg tror jammen ikke det er nok 🙂 I anledning morsdagen blir det Bounty her i dag, men så er det stopp fram til fredag igjen. Det går kjempefint! I bakhodet driver jeg å pønsker på at jeg godt kan spise sjokolade, men at den skal være hjemmelaget. Da begrenser det seg selv i ukedagene, nemlig!

Ha en nydelig dag, alle sammen 🙂

Dette innlegget ble publisert i Småplukk. Bokmerk permalenken.

14 svar til Morsdag

  1. e84 sier:

    Gratulerer så mye med morsdagen! Kos dere masse! 🙂
    Fine støvletter kjøpt på salg forresten, er så moro å finne fine tin på salg og føle at man har gjort et skikkelig kupp! 😉

  2. Linn sier:

    Gratulerer med morsdag, frøken! 🙂 Du får nyte dagen med sjokkis og familien!
    Og duuu. Jeg gleder meg til å høre hvordan de nye silikonformene er når du får de! 😉

  3. Heidi sier:

    sånne støvletter på salg ??? ME WANT to 🙂
    Gratulerer med morsdagen vakre mammaen.
    Klem

  4. Tina sier:

    Gratulerer med morsdgen til deg også 🙂 og gratulerer med lekker støvletter, salg er kult!!!! 😉

    Klem

  5. Tina sier:

    Gratulere så masse med morsdagen til deg og. Din morsdag blir jo ekstra lang da siden du var oppe så tidligt, så du får jo masse utav dagen:-) Ååååå så misunnelig jeg ble på de gråe støvlettene dine:-) Har lett etter grå skinnstøvletter i lang tid, men ikke funnet de rette eller rette prisen:-) Smart tips å kun spise hjemmelaget sjokolade, da blir det jo naturlig begrensing jo. Gleder meg til å høre om formene dine funka og det gikk greit å få de i posten. Ha superduper flotte dag og nye bounty sjokoladen din.

    • Ikke noe fordel at den ble så lang, er både trøtt og gretten, og her i huset er det en alt-på-tverke dag… Jaja, det er bare å legge seg tidlig og puste dypt!

      De grå støvlettene er kjøpt på Eurosko! Er veldig fornøyd med de 🙂

      Håper du har en nydelig dag 🙂 🙂

  6. No.15 Lise sier:

    Gratulerer med morsdagen. Og med tøffe støvletter 😀

    Ha en fin dag!

  7. Lilalife sier:

    God morsdag søta!

Legg igjen en kommentar