Boka mi kan forhåndsbestilles nå!

Ååååååå! For en fantastisk bursdagsgave! Boka mi kan forhåndsbestilles fra og med i dag!!! Det betyr at forlaget sender den til deg straks den er kommet, helt i starten av november.

Coveret er ikke ferdig enda, så foreløpig ligger det et bilde ute som dere kjenner godt!

Himmel, jeg er så spent at jeg døøør! Hvis noen av dere søtnoser vil legge ut linken på deres blogg, så blir jeg superglad!  Men da må du legge igjen link til meg i kommentarfeltet, så jeg får se!

 

Dette innlegget ble publisert i Bakeboka mi. Bokmerk permalenken.

25 svar til Boka mi kan forhåndsbestilles nå!

  1. S sier:

    Gratulerer med dagen! boken er bestilt 🙂
    gleder meg

  2. Lissi sier:

    Åååå, dette likte jeg svært godt!! Boken er nå forhåndbestilt og jeg gleder meg masse, masse til den kommer ut og til jeg får den i postkassa 🙂

  3. Så utrulig kjekt!! Gratulerer!! Har dessverre for tida ikkje råd til å investere i boka, men håper den kommer i min eige en gang i framtida 🙂 Følger bloggen din trofast og har laga eit lite innlegg på bloggen min 🙂
    Sender en onsdagsklem og håper på godt forhåndssalg for boka di 🙂

  4. Sjekk bloggen min du snuppa ❤

  5. Trine :) sier:

    Gratulerer som forfatter og ikke minst – gratulerer med dagen! 🙂
    Har lagt ut link i bloggen min og jeg håper det er mange som kjøper boken din. 🙂

  6. Iryl sier:

    Gratulerer med boklansering! Den står øverst på ønskelista mi til jul 🙂 Har også linket til den fra bloggen min

  7. Emilie sier:

    Gratulerer med dagen! Skal bestille boka di når lønna tikker inn på konto;-)

    Ha en fortsatt fin bursdag!

  8. Lena sier:

    Gratulerer med dagen og boklansering! 2 bøker bestilt 🙂

  9. Cicca sier:

    Har nok en blogg ingen leser, men har lagt ut link likevel 😉 Virker spennende, og er absolutt et ønske når lommeboken tillater det. =)

  10. hannem sier:

    Lurer på om jeg skal ønske meg den i julegave…

  11. så fantastisk bra! grattis!!! 😀

  12. mittlivsomyoyo sier:

    Jeg følger deg hver dag og selvfølgelig har jeg bestilt boken din ;-). Lagt ut link på siden min :-). Gratulerer så mye med bokutgivelse og dagen. Igjen…

  13. Så utrolig hyggelig!

    Gratulerer!! 🙂

  14. sissel sier:

    Heia ! Grattis med bok 🙂
    Boka er da bestilt, gleder meg VELDIG 🙂
    Har ikke egen blogg, men anbefaler bloggen din ofte til andre, for den er jo bare helt fantstisk 🙂
    Lykke til !

Legg igjen en kommentar